×

6 популярних кросоверів від 6 000$

  • Головна
  • 6 популярних кросоверів від 6 000$

6 популярних кросоверів від 6 000$

6 популярних кросоверів від 6 000$

Повний привід у всіх цих кросоверів – підключається за допомогою електронно-керованої міжосьової муфти. Але конструктивно їх трансмісії відрізняються. Найпростіші – у Kuga і CRV. Під час пробуксовки передка муфта просто підключає задок, перерозподіляючи момент на колеса з найкращим зчепленням.

Трансмісія Yeti додатково оснащена системою off-road, з якою муфта починає швидше змінювати співвідношення крутильного моменту по осях. У парі з нею працює система HDC (контролю спуску з гори), даючи змогу впевнено спускатися вниз, не розганяючись більше 16 км/год.

У Sportage і RAV4 муфти оснащені ще й примусовим блокуванням, що відключається на швидкості вище 40 км/год. Їх трансмісії також мають системи допомоги під час спуску з гори.

Але найбільш функціональний повний привід на Outlander XL. У нього три режими роботи: 2WD (дає змогу їхати тільки на передку), 4WD (з автоматичним підключенням задніх коліс) і Lock (міжосьова муфта жорстко заблокована).

Впевненій їзді за межами шосейних доріг сприяє високий кліренс. Найбільший він у Outlander XL215 мм, а найменший – у Sportageлише 172 мм.

Пам’ятайте: хоч би якими особливостями відрізнялися кросовери, вони – не позашляховики, і серйозний офф-роуд їм не до снаги.

Ford Kuga

2008-2012 р.в.
от $8 500 до $15 300

Ford Kuga

Ford Kuga

Загальні дані

Тип кузова універсал
Дверцят/місць 5/5
Габариты Д/Ш/В, мм 4440/1840/1710
База, мм 2690
Дорожній просвіт, мм 190
Маса споряджена/повна, кг 1500/2060
Об’єм багажника, л 360/1405
Об’єм бака, л 66

Двигуни

Бензинові 2,5 л 20V Turbo (200 к.с.)
Дизельні 2,0 л 16V Turbo (136 к.с.)

Трансмісія

Тип привода підкл. повн.
КП 6-ст. механ., 5-ст. автомат. або 6-ст. робот. механ.

Ходова частина

Гальма передні/задні диск. вент./диск.
Підвіска передня/задня незалежн./незалежн.
Шини 235/55 R17

Ford Kuga протипоказаний прагматичним і практичним автомобілістам: його салон і багажник – не особливо місткі. Завдяки виразному дизайну і хорошим ходовим якостям підійде емоційним людям з активним стилем життя.

Підсумки

+ Виразна зовнішність і оформлення інтер’єру.

+ Гарна оглядовість і шумоізоляція.

+ Зручність користування багажником підвищує роздільна конструкція кришки п’ятої двері.

+ Загалом двигуни надійні. Хороша динаміка бензинової версії (8,8 с – до сотні з АКП).

+ Безпроблемні КП.

+ Хороші ходові якості. Великий ресурс підвісок і рульового.

Не особливо просторий салон. Малуватий багажник. На старих авто затирається фарба на ободі керма і кнопці аварійки.

Сторонні звуки в салоні можуть створювати зношений вентилятор системи контролю внутрішньосалонного температури повітря і пластикові втулки фіксації спинок задніх сидінь. Глюк системи безключового доступу і заведення двигуна.

Чимала витрата пального бензинової версії. Забруднення системи вентиляції картерних газів (2,5 л бензин). Можливі проблеми з турбінами під час сильних морозів (2,0 л дизель). Не виключені проблеми із заправкою паливом дизельних версій.

На великих пробігах може зноситися ШРУС карданного вала (клацання під час підключення задніх коліс).

Дорогий ремонт підвісок (багато витратних матеріалів – разом з важелями). За умови безграмотного обслуговування стукають скоби задніх супортів.

Висока ринкова вартість.

Honda CR-V

2006-2012 р.в.
от $8 500 до $15 000

Honda CR-V

Загальні дані

Тип кузова універсал
Дверцят/місць 5/5
Габарити Д/Ш/В, мм 4530/1820/1810
База, мм 2620
Дорожній просвіт, мм 185
Маса споряджена/повна, кг 1648/2080
Об’єм багажника, л 442-556/955
Об’єм бака, л 58

Двигуни

Бензинові 2,0 л 16V (150 к.с.), 2,4 л 16V (170 к.с.)
Дизельні 2,2 л 16V Turbo (140/150 к.с.)

Трансмісія

Тип привода підкл. повн.
КП 6-ст. механ. або 5-ст. автомат.

Ходова частина

Гальма передні/задні диск. вент./диск.
Підвіска передня/задня незалеж./незалежн.
Шини 225/67 R17, 225/60 R18

За вседорожніми якостями CR-V поступається всім героям огляду: під час буксування міжосьова муфта швидко перегрівається і вимикається, а геометричну прохідність знижують невеликий кліренс і виступні елементи вихлопної систем.

Підсумки

+ Корозійна стійкість і пасивна безпека.

+ Просторий салон. Достатня оглядовість.

+ Рівна підлога салону сприяє зручності. Комфорт посадки на гальорці покращує регулювання подушок в подовжній площині і спинокза кутом нахилу.

+ Загалом двигуни і КП зарекомендували себе надійними і безпроблемними.

+ Більша довговічність гальмівних дисків і колодок у американців і арабів, ніж у європейців. Гальмівна система європейських версій  ефективніша.

+ Хороші ходові якості. Довговічна підвіска і рульове.

Гірше оснащення, погана оглядовість через зовнішні дзеркала, слабеньке світло фар (американці й араби).

Погана шумоізоляція. З часом тріскається шкіряне оздоблення сидінь, стирається до основи фарба. Можлива відмова клімат-контролю через поломки  муфти компресора кондиціонера.

Вихід з ладу демпфера натяжного ролика ременя навісного обладнання (2,0 л). Теча переднього сальника коленвала (2,4 л). Забруднення сажевого фільтра (2,2 л TDI).

Слабенька прохідність.

Невеликий дорожній просвіт. Просідання задніх пружин.

Скорочується ресурс ГБЦ під час роботи на газу. Низьке розміщення елементів вихлопної системи.

Невеликий багажник.

Kia Sportage

2010-2015 р.в.
от $9 500 до $17 000

Kia Sportage

Загальні дані

Тип кузова універсал
Дверцят/місць 5/5
Габарити Д/Ш/В, мм 4440/1855/1635
База, мм 2640
Дорожній просвіт, мм 172
Маса споряджена/повна, кг 1469/2030
Об’єм багажника, л 564/1353
Об’єм бака, л 58

Двигуни

Бензинові 2,0 л 16V (154/166 к.с.)
Дизельні 1,7 л 16V Turbo (115 к.с.), 2,0 л 16V Turbo (184 к.с.)

Трансмісія

Тип привода передній або підкл. повний
КП 5- або 6-ст. механ. і 6-ст. автомат

Ходова частина

Гальма передні/задні диск. вент./диск.
Підвіска передня/задня незалежн./незалежн.
Шини 215/70 R16, 225/60 R17, 235/55 R18

Основні переваги Kia Sportage – невелика вартість, гарне оснащення багатьох авто і незвичайні опції дорогих версій, непогана для кросовера прохідність. При цьому за надійністю він помітно поступається іншим моделям.

Підсумки

+ Стильний дизайн екстер’єру та інтер’єру. Незвичайні опції дорогих версій. Простора гальорка.

+ Високий рівень безпеки (максимальні 5 зірок за краштестами EuroNCAP 2010 року).

+ Хороша динаміка і висока економічність 2-літрової дизельної версії. Безпроблемний і невибагливий бензиновий агрегат 2,0 л.

+ Можливість вибору передньо- і повнопривідних версій. Ефективна робота міжосьової муфти в 4Í4. Непогана для кросовера прохідність.

+ Загалом МКП і АКП надійні.

+ Хороша стійкість і керованість. Безпроблемні гальма.

Лущиться фарба обшивки баранки, ручки важеля КП, рейлингів на даху. Широкі передні стійки обмежують оглядовість.

Можлива теча передньої кришки двигуна і піддону картера. Перегорають внутрішні перегородки глушника.

Паливна система чутлива до якості солярки (1.7 CRDI авто перших років випуску). Відмова турбіни через забруднення датчика тиску в паливній рейці (2.0 CRDI).

Невеликий дорожній просвіт. Відмова підвісного підшипника кардана і проміжної опори правої півосі. Теча сальників правої півосі і хвостовика раздатки. Відмова електромотора муфти підключення задньої осі.

Злітає патрубок подачі масла до маслоохолоджувача (АКП авто перших років випуску).

Стук і невеликий термін служби амортизаторів. Недовговічність низки деталей підвісок. Просідання задніх пружин. Проблеми з датчиками контролю тиску в шинах.

Ненадійне рульове.

Mitsubishi Outlander XL

2007-2012 р.в.
от $6 800 до $15 000

Mitsubishi Outlander XL

Загальні дані

Тип кузова універсал
Дверцят/місць 5/5
Габарити Д/Ш/В, мм 4640/1800/1720
База, мм 2670
Дорожній просвіт, мм 215
Маса споряджена/повна, кг 1650/2175/525
Об’єм багажника, л 774/1691
Об’єм бака, л 60

Двигуни

Бензинові 2,0 л 16V (147 к.с.),
2,4 л 16V (170 к.с.)
Дизельні 3,0 л 24V (220 к.с.)

Трансмісія

Тип привода підкл. повн.
КП 5-ст. мех. і 6-ст. авт., бест. варіатор

Ходова частина

Гальма передні/задні диск. вент./диск.
Підвіска передня/задня незалежн./незалежн.
Шини 215/70 R16, 225/55 R18

Outlander XL – практичний і зручний кросовер. За умови грамотної експлуатації рідко створює проблеми своїм власникам. Повноприводна трансмісіянайбільш функціональна серед інших героїв матеріалу.

Підсумки

+ Динамічна зовнішність. Великий багажник.

+ Сучасне оформлення салону. Багате оснащення багатьох авто. Комфорт і практичність підвищують зсувні задні сидіння і спинки, що регулюються за кутом нахилу. Зручна конструкція складання задніх сидінь (вони автоматично відкидаються вперед під час натискання на відповідний важіль).

+ Загалом двигуни і КП надійні. Хороша динаміка 3,0літрових версій.

+ Трансмісія для економії пального дає змогу їздити тільки на передньому приводі (загалом є 3 режими роботи).

+ Жорстка підвіска сприяє кращій стійкості. Хороший ресурс більшості витратних матеріалів ходової.

Рип пластика в салоні, проблеми з фірмовою магнітолою, задніми склопідйомниками (до 2011 р.). Можливий стукіт передніх сидінь.

Відзначено запотівання задньої оптики.

Відсутність на ринку економічних дизельних версій. Система зміни фаз газорозподілу MIVEC не дружить з газобалонним обладнанням. Дорогий паливний фільтр (виконаний разом із занурювальною колбою).

Чутливість до якості палива, від чого страждають два дорогих каталізатора, і велика його витрата (3,0 л). Теча переднього сальника коленвала (2,4 л).

Можливе перегрівання масла в варіаторі CVT (в сильну спеку за умови тривалої їзди на високих швидкостях).

Недовговічні наконечники рульових тяг (60-70 тис. км).

За умови неналежного обслуговування закипають болти ексцентрикових втулок задніх розвальний важелів, підклинюють направляючі супортів.

Skoda Yeti

з 2009 р.в.
от $6 000 до $15 500

Skoda Yeti

Загальні дані

Тип кузова універсал
Дверцят/місць 5/5
Габарити Д/Ш/В, мм 4225/1795/1690
База, мм 2580
Дорожній просвіт, мм 180
Маса споряджена/повна, кг 1445/2065
Об’єм багажника, л 405-510/1580-1760
Об’єм бака, л 60

Двигуни

Бензинові 1,2 л 16V TSI (105 к.с.), 1,4 л 16V TSI (122/150 к.с.), 1,6 л 16V MPI (110 к.с.), 1,8 л 16V TSI (160 к.с.)
Дизельні 2,0 л 16V Turbo (110/140 к.с.)

Трансмісія

Тип привода передній або підкл. повний
КП 6-ст. механ., 6-ст. автомат, 6- або 7-ст. робот. механ. DSG

Ходова частина

Гальма передні/задні диск. вент./диск.
Підвіска передня/задня незалежн./незалежн.
Шини 215/60 R16, 225/50 R17

Yeti – один із найбільш функціональних і універсальних героїв огляду. До переваг чеха також слід віднести: високу якість виконання, хороші ходові якості, прийнятну прохідність і довговічність багатьох вузлів і агрегатів.

Підсумки

+ Оригінальна зовнішність дорестайлінгових версій.

+ Фірмова система трансформації салону ширша, ніж у багатьох конкурентів, що підвищує практичність і функціональність Yeti.

+ Якісний інтер’єр і надійне його обладнання. Максимальний об’єм багажника – один із найбільших у класі.

+ Різноманітна лінійка силових агрегатів. Відмінна динаміка версій 1,8 л TSI. Хороша тяговитость і економічність турбодизелів 2,0 л TDI.

+ Можливість вибору передньо- і повнопривідних версій. Загалом більшість коробок передач – надійні.

+ Непогані, як для кросовера, позашляхові можливості.

+ Збита і енергоємна підвіска забезпечує хороші ходові якості.

+ Безпроблемне рульове і гальма. довговічна підвіска.

Сколюється фарба на нижній частині дверцят і ці місця іржавіють. Відзначено відмову кінцевика замку кришки багажника.

Зручній посадці середнього пасажира гальорки заважає масивний центральний тунель кузова і виступний бокс підлокітника передніх крісел з дефлекторами обдування.

Підвищений масляний апетит (1,8 л TSI, випущені до 2011 року). Окислюється контактна група гумового ізолятора котушки запалювання (1,2 л TSI). Втрата герметичності кілець ущільнювачів паливних форсунок (2,0 л TDI).

Недостатньо витривалий двомасових маховик у версіях 2,0 л TDI, оснащених механічною КП.

Дорожній просвіт невеликий порівняно з конкурентами (лише 180 мм).

Toyota RAV4

2006-2011 р.в.
от $6 000 до $16 500

Toyota RAV4

Загальні дані

Тип кузова універсал
Дверцят/місць 5/5
Габарити Д/Ш/В, мм 4395/1815/1720 и 4600/1815/1745
База, мм 2560 і 2660
Дорожній просвіт, мм 195
Маса споряджена/повна, кг 1505/2070 і 1530/2110
Об’єм багажника, л 500/1469 і 540/1750
Об’єм бака, л 60

Двигуни

Бензинові 2,0 л 16V (152 к.с.), 2,4 л 16V (167 к.с.)
Дизельні 2,2 л 16V (136/177 к.с.)

Трансмісія

Тип привода підкл. поін.
КП 5-ст. мех. і 4- або 5-ст. авт.

Ходова частина

Гальма передні/задні диск. вент./диск.
Підвіска передня/задня незалежн./незалежн.
Шини 215/70 R16, 225/65 R17

Під час купівлі уживаної Toyota RAV4 слід ретельно перевірити роботу АКП, а також утриматися від купівлі флагманських версій з мотором 3,5 л (можуть виникнути проблеми). Важливо врахувати: автомобіль, запчастини до нього і обслуговування коштують недешево.

Підсумки

+ Гарне оснащення навіть базових версій. Зручність і функціональність авто підвищує зсувна конструкція задніх сидінь і широкий діапазон регулювання спинок задніх крісел.

+ Найпоширеніший мотор 2,0 л – найбільш безпроблемний.

+ Надійні механіка і варіатор CVT.

+ Відмінні стійкість і керованість. довговічна підвіска.

Висока вартість авто, запчастин та обслуговування.

На старих авто може рипіти торпедо. Помітне зношення петлі розкривних дверей багажника, повідця заднього двірника.

Необхідність регулярного (раз на 1-2 року) очищення радіаторів охолодження (всі мотори). 2,4-літровий двигун боїться перегріву (деформується ГБЦ і шпильками витягується різьблення із блоку).

При рідкісній заміні масла – проблеми з системою VVTI, теча масляних трубок високого тиску (до 2009 р.), вихід із ладу компресорів кондиціонера, генераторів, індивідуальних котушок запалювання (мотор 3,5 л).

Несвоєчасна заміна масла (понад 40 тис. км) і без фільтра загрожує виходом АКП із ладу.

Теча сальників півосей КП, хвостовика раздатки. На старих авто відгнивають контакти роз’єму електромуфти підключення заднього моста.

На наших дорогах швидко розбивається втулка кермової рейки (50-60 тис. км).

Замовляйте огляд авто за телефонами чи

×